Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Rafael Nadal, Kia și Babolat colaborează pentru a produce o geantă de tenis unică cu motive inspiraționale


- Copiii de la Fundația Rafa Nadal desenează șabloane care sunt incluse în designul ediției limitate a genții de tenis Babolat
- Kia și Babolat își unesc forțele împărtășind spiritul lor de a susține mișcarea, inovația și performanța în mobilitate și sport
- De la relansarea mărcii sale la începutul anului 2021, Kia continuă să accelereze transformarea ca o companie de mobilitate avansată, “eco-friendly”, cu o serie de parteneriate globale în sport și marketing

(SEUL) aprilie 2021 - Legenda tenisului, Rafael Nadal, a dezvăluit o geantă de tenis în ediție limitată, creată în urma colaborării de lungă durată cu partenerii săi Kia și Babolat și prin valorificarea designului creativ al copiilor ca motiv central.



Produsă în doar 100 de bucăți, geanta încorporează desene ale tenismenului și ale copiilor de la Fundația Rafa Nadal, reprezentand pașii inspiraționali făcuți de sportiv atât pe teren, cât și în afara lui. Prin prezentarea interpretărilor artistice ale tinerilor participanți pe tema mișcării, designul genții evidențiază spiritul mărcii Kia - „Mișcarea care inspiră” - și performanțele lui Nadal, care a făcut istorie ca unul dintre cei mai mari jucători de tenis din toate timpurile.

„Este minunat că doi dintre partenerii mei, care m-au sprijinit încă de la începutul carierei mele, pot să colaboreze și să creeze această frumoasă geantă”, a spus Nadal, referindu-se la Kia și Babolat. „Fundația mea este o parte importantă a vieții mele și pentru copii este fantastic că au putut juca un rol atât de important prin desenele lor. M-am bucurat să aud că cei mici s-au distrat atât de mult cu schițele lor și că au avut ocazia de a-și prezenta desenele pe această geantă.”

Gențile fabricate manual din piele ecologică vor fi distribuite în întreaga lume fanilor și prietenilor lui Nadal, precum și studenților de la fundație și de la Academia Rafa Nadal, una dintre genți urmând a fi oferită la un eveniment de licitație global pentru a ajuta la strângerea de fonduri pentru susținerea activităților fundației.

Kia și Babolat au colaborat cu Nadal de peste 15 ani. Cele două companii și-au început prima colaborare la Australian Open 2021, creând o geantă imprimată cu logo-ul Kia pe care legenda tenisului spaniol a purtat-o pe tot parcursul turneului. În timp ce sponsorizarea lui Nadal de către Kia se întinde pe o perioadă de peste 20 de ani, ce coincide cu ascensiunea sa meteorică în a deveni de douăzeci de ori campion de Grand Slam la simplu, Babolat este creditată pentru rolul instrumental pe care l-a jucat în stimularea jocului lui Nadal cu precizia tehnică revoluționară și puterea oferită de rachetele sale inovatoare și racordajul acestora.

Ceea ce Kia și Babolat împărtășesc în comun este angajamentul lor neîncetat de a susține mișcarea, inovația și performanța în mobilitate și, respectiv, sport. Încă de la începutul anilor 2000, când Kia și Babolat au început parteneriatul cu Nadal, ambele companii s-au ridicat rapid pentru a fi forțe majore în domeniile lor, folosind abordările lor tinerești, aplecându-se asupra inovațiilor tehnologice și abordărilor de design îndrăznețe.

„Noi, cei de la Kia, suntem încântați să sărbătorim noile noastre valori de marcă alături de Rafael Nadal, ambasadorul nostru de mult timp și alături de fundația sa, precum și de Babolat. Această colaborare este o sărbătoare unică a celor patru valori comune ale părților implicate: pasiune, inspirație și inovație pentru progres", a declarat Artur Martins, Head of Kia’s Global Brand & Customer Experience Division.

Pentru a proiecta geanta, sute de copii de la Fundația Rafa Nadal au desenat imagini cu lucruri pe care le-au identificat cu Nadal și mișcările sale inspiraționale. Cele mai bune desene care ilustrează atletismul, stilul plin de culoare și carisma lui Nadal au fost apoi selectate pentru a fi încorporate în stilul genții.

„Era important ca personalitățile unice ale companiilor Kia și Babolat să fie la fel de proeminente și în design. Întreaga geantă este o sărbătoare a mișcării. Culorile strălucitoare și liniile curbe artistice de pe geantă surprind în mod creativ energia vitală și originalitatea lui Nadal”, a declarat Nicolas Fradet, directorul liniei de produse Babolat.

„Copiii au fost foarte încântați să vadă că desenele lor prind viață pe una dintre gențile lui Rafa. Acest proiect este cu adevărat important pentru fundație, nu doar pentru a stimula conștientizarea muncii noastre, ci și pentru a inspira copiii”, a declarat Maria Perello, directorul Fundației Rafa Nadal.



 

Despre Babolat
Creată în 1875, în Lyon, Franța, Babolat este compania internațională cu cea mai lungă activitate specializată în sporturi cu racheta. Pionier al inovației, Babolat a inventat corzi pentru tenis în 1875. Astăzi, Babolat ocupă locul 2* în vânzările de rachete de tenis în Statele Unite și numărul 3 în Japonia și Europa (* ca valoare). Administrat de o familie de cinci generații, Babolat este un brand inovator care oferă echipamente complete pentru cei care iubesc sporturile cu racheta (tenis, badminton, padel): rachete, corzi, pantofi, mingi, genți, îmbrăcăminte și accesorii. Babolat echipează numeroși jucători de tenis cu rachete și racordaje, în principal Rafael Nadal (SPA), Dominic Thiem (AUT), Felix Auger-Aliassime (CAN), Garbiñe Muguruza (ESP) și Sofia Kenin (SUA). Compania mai echipează jucători de padel precum Juan Lebron (SPA), Victoria Iglesias (SPA), Bastien Blanqué (FRA) și jucătorii de badminton Chloé Birch (Marea Britanie), Alex Lane (Marea Britanie), Xuefei QI (FRA) și Ronan Labar ( FRA). Babolat este, de asemenea, partener cu mai mult de 20.000 de cluburi din 150 de țări din întreaga lume, precum și cu mărci legendare de tenis, inclusiv Wimbledon.

Pentru a afla mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul http://www.babolat.com


Despre Fundația Rafa Nadal
De mai bine de 10 ani, Fundația Rafa Nadal lucrează în Spania și India cu scopul de a promova integrarea socială și dezvoltarea personală prin programele noastre de sport și educație. Ajutăm copiii pentru a-și atinge potențialul maxim, în jurul a trei piloni prioritari de acțiune: integrarea socială, sprijinirea persoanelor cu dizabilități și dezvoltarea talentelor. Metodologia noastră include promovarea valorilor pozitive cu convingerea că aceste valori îi vor ajuta să facă față provocărilor viitoare în toate sferele vieții lor: familie, școală și societate. Fundația Rafa Nadal servește în medie 800 de beneficiari direcți în fiecare an. Pentru a afla mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul www.fundacionrafanadal.org

Pentru a afla mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul www.fundacionrafanadal.org


Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul reţelei naţionale de dealeri, a autoturismelor, pieselor şi accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în România direct şi prin intermediul reţelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.