Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Noul Kia Sportage câștigă în clasa sa la premiile „Women’s World Car of the Year”


- Juriul exclusiv feminin anunță noua generație Kia Sportage drept „SUV-ul de familie” favorit
- Siguranța, confortul, designul, eficiența, raportul calitate-preț și o experiență plăcută de condus au fost apreciate în mod special
- Proiectarea inteligentă a interiorului a dus la un spațiu pentru picioare și pentru cap de top, pentru o experiență confortabilă în timpul călătoriei
- Sunt disponibile sisteme de propulsie de ultimă generație mild-hybrid (MHEV), hybrid (HEV) și plug-in hybrid (PHEV)
- Premiul „Cea mai bună mașină a anului” (‘Best Car of the Year’) va fi anunțat în data de 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii



16 februarie 2022 - Noul Kia Sportage a câștigat categoria „Family SUV” la prestigioasele premii „Women’s World Car of the Year” (WWCOTY). O echipă foarte respectată de 56 de jurnaliste din 40 de țări de pe cinci continente a analizat cele mai remarcabile SUV-uri care au fost lansate în 2021, modelul Sportage atrăgând laude în mai multe categorii și câștigând râvnitul premiu.

Noul Sportage s-a alăturat altor 64 de concurenți testați de juriul WWCOTY în șase categorii: „Family SUV”, „Urban Model”, ”Large Car”, „Luxury SUV”, „Performance Car” și „4X4”. Modelul Sportage a impresionat juriul prin amestecul său de inovații de ultimă generație în materie de siguranță, experiență plăcută de condus, caracteristici de confort, tehnologie de ultimă oră, design elegant, eficiență impresionantă, impact redus asupra mediului și raport calitate-preț foarte bun.

Noul Sportage prezintă un design elegant, dezvoltat pentru Europa, cu proporții care sunt adaptate ideal pentru nevoile clienților europeni. Organizarea inteligentă a interiorului noului Sportage a avut ca rezultat un spațiu pentru picioare și cap de top, pentru deplasări relaxante alături de familie, în timp ce funcțiile pentru condus și confort asigură ocupanților o experiență confortabilă și conectată în timpul călătoriilor.

A cincea generație a modelului Sportage este disponibilă cu o gamă extinsă de versiuni electrificate, care include sisteme de propulsie mild-hybrid (MHEV), hybrid (HEV) și plug-in hybrid (PHEV) care oferă o economie excelentă de combustibil, emisii scăzute și, în cazul versiunii PHEV, o autonomie electrică de până la 78 km.

Juriul WWCOTY va testa acum noul Sportage în lupta împotriva celorlalți cinci câștigători de categorie înainte de a dezvălui „Cea mai bună mașină a anului” pe 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.