Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Kia oferă șoferilor platforma „4screen” pentru accesarea serviciilor bazate pe locație


- Kia adaugă platforma „4screen” ca parte a celei mai recente actualizări de software pentru o serie de automobile în anumite țări
- Platforma „4screen” conectează companiile și serviciile cu șoferii prin oferte dedicate afișate pe ecranul sistemului de navigație
- Kia se angajează să îmbunătățească experiența în mașină și să sporească confortul clienților
- Platforma „4screen” extinde serviciile Kia Connect Live pentru a oferi șoferilor oferte personalizate în timpul călătoriei

16 ianuarie 2023 - Căutarea unui anumit serviciu în timpul condusului, cum ar fi o stație de încărcare, un restaurant sau o stație de alimentare, poate avea ca rezultat afișarea a numeroase opțiuni pe ecranul sistemului de navigație al mașinii și nu toate sunt relevante pentru șoferi. Pentru a face această experiență mai eficientă, mai convenabilă și mai benefică, sistemul Kia Connect Live Services adaugă platforma „4screen” gamei de automobile.*



4screen este prima platformă din lume concepută pentru a conecta șoferii cu companii și brand-uri în timp real de-a lungul rutei, prin intermediul unor ” pin-uri” (indicatoare)  dedicate pe ecranul sistemului de navigație din mașină.** Serviciul îmbunătățește fiecare călătorie, permițând șoferilor să profite de servicii personalizate și de oferte și să se bucure de avantajele promoțiilor țintite în loc să caute cea mai bună ofertă.

Activă în prezent în Franța, Germania, Austria, Belgia, Italia, Spania, Țările de Jos, Elveția și Marea Britanie, urmând în viitor și alte țări, platforma „4screen” este disponibilă șoferilor Kia printr-o actualizare online a software-ului. Automobilele eligibile cu opțiunea „over-the-air” vor primi automat această actualizare în săptămânile următoare.

„Acest serviciu digital adaugă un nivel suplimentar de conectivitate pentru a oferi o interacțiune mai mare între șofer și ofertele disponibile în zonele apropiate”, a declarat Alexandre Papapetropoulos, Director de Product and Pricing al Kia Europe. „Acest lucru ar putea implica o cafea oferită gratuit la stații de încărcare selectate, un hotel care pune la dispoziție reduceri pentru șoferii Kia sau magazine vizitate în mod regulat care informează șoferii despre orele de deschidere extinse. Această platformă lărgește foarte mult gama de beneficii pentru clienții noștri, făcându-le ușor accesibile pe ecranul din mașină.”



Ofertele bazate pe locație pot revoluționa conectivitatea în mașină
Spre deosebire de modul în care locațiile sunt de obicei marcate pe hartă, platforma „4screen” le arată șoferilor un simbol pe marcaj care include marca sau logo-ul companiilor individuale, deosebindu-le imediat ca având oferte speciale.

Șoferii pot face click pe pin-ul (indicatorul) de marcă pentru a obține informații suplimentare, cum ar fi programul de deschidere și detaliile de contact, și, de asemenea, pot accesa ofertele și reducerile disponibile prin intermediul detaliilor de pe ecranul sistemului de conectivitate. Odată selectată o opțiune, sistemul de navigație ghidează șoferul direct către locație.



Când un șofer caută ceva anume, companiile cu o campanie activă apar în partea de sus a listei de căutare. De asemenea, șoferii pot seta platforma „4screen” pentru a afișa numai anumite categorii, cum ar fi stațiile de încărcare, dar nu și stațiile de alimentare. Conținutul prezentat este afișat doar la cerere, pentru a asigura cea mai sigură experiență de condus. De asemenea, șoferii pot dezactiva platforma „4screen” în orice moment.

„Parteneriatul cu Kia este o moment important pentru noi. Suntem mândri să ne unim forțele cu un brand dedicat creșterii experienței în mașină”, spune Fabian Beste, co-fondator & CEO al platformei „4screen”. „Întrucât ”4screen” continuă să fie pionier în viitorul mobilității conectate, obiectivul nostru este să oferim șoferilor Kia posibilitatea de a debloca o lume de beneficii personalizate la îndemâna lor. Împreună, Kia și 4screen modelează viitorul conectivității în mașină, oferind confort, poslibilitatea de a alege, și plăcere în plus la fiecare călătorie.”

Adăugarea platformei „4 screen” este încă o modalitate prin care Kia îmbunătățește experiența în mașină, oferind conținut și oferte în mod direct șoferului, în timp real.

Notă
(*) Toate automobilele care au fie sistemul de infotainment Gen5W, fie ccNC. Vă rugăm să verificați disponibilitatea pe portalul de actualizare.
(**) Platforma „4screen” respectă pe deplin Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.