Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Kia anunță vânzările globale din anul 2021 și obiectivele pentru 2022


- Vânzările globale Kia în 2021 au atins 2.78 milioane unități, în creștere cu 6.5% față de anul trecut
- Vânzările pe piețele emergente au crescut cu 9.1% față de anul trecut
- Kia își propune să vândă peste 3 milioane de unități la nivel global în 2022
- Menținerea tendinței crescâtoare a vânzărilor prin optimizarea producției și prin leadership-ul în domeniul automobilelor EV

(SEUL) 3 ianuarie 2022 - Kia Corporation a anunțat astăzi că a vândut 2.777.056 automobile în 2021, o creștere de 6.5% față de anul trecut.

Vânzările Kia în 2021 pe piețele din afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere de 9.1% față de anul trecut, până la 2.242.040 unități. Vânzările în Coreea de Sud au totalizat 535.016 unități.

Doar pentru decembrie 2021, vânzările globale lunare Kia au scăzut cu 4.0% față de anul anterior, la 208.965 unități.  

După model, SUV-ul Sportage s-a situat în topul clasamentului global al vânzărilor din 2021 cu 363.630 unități, urmat de SUV-ul Seltos cu 298.737 unități și sedanul Forte (cunoscut sub numele de K3 în Coreea de Sud) cu 240.627 unități.

Kia a înregistrat o creștere a vânzărilor totale anul trecut datorită strategiilor sale eficiente de management al lanțului de aprovizionare și lansării cu succes a noilor modele, inclusiv modelul Kia EV6.

În 2022, Kia vizează vânzări globale de 3.15 milioane de unități. Pe regiuni, Kia se așteaptă să vândă 562.000 de unități în Coreea de Sud și 2.59 milioane de automobile pe piețele din afara Coreei de Sud.

Kia intenționează să mențină impulsul vânzărilor în 2022, reducând la minim impactul întreruperilor în lanțul de aprovizionare prin planuri de producție optimizate, asigurându-și în același timp întâietatea pe piața globală a automobilelor electrice prin gama sa unică de mobilitate electrificată. Anul acesta, Kia va lansa mai multe modele foarte așteptate, cum ar fi Kia EV6 GT și noul Niro, reflectând angajamentul companiei de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.

Rezultatele de vânzări pentru anul 2021:


Obiectivele de vânzări pentru anul 2022:


Notă
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
* Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.
* Acest comunicat de presă conține estimări care se bazează pe așteptările actuale cu privire la posibile evenimente viitoare. Rezultatele noastre reale pot diferi datorită multor factori.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.