Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Vânzările globale ale modelului Kia Sportage au atins cifra de 5 milioane unități


- Această cifră a fost realizată în timpul celei de a 25-a aniversări a lui Sportage  
- Sportage a introdus pentru prima dată consumatorilor ideea de „SUV urban” în 1991
- Sportage a fost cel mai bine vândut model Kia pentru doi ani consecutivi, în 2016 și 2017
- Generația actuală Sportage a atins un milion de unități vândute la 29 de luni după lansarea sa


SEUL, 19 Martie 2018 - Kia Motors sărbătorește atingerea cifrei de cinci milioane de unități vândute la nivel global al celui mai bine vândut SUV compact al său.

Lansat în 1993, cuprinzând patru generații din acel moment, Kia Sportage a atins acest prag în anul celei de a 25-a aniversări. Ultimul model lansat în 2016 este cel mai cunoscut, cu o medie globală a vânzărilor de 38,000 unități pe lună în 2017.

„Suntem extraordinar de mândri că am atins această cifră de producție pentru cel mai bine vândut model al nostru. Popularitatea în continuă creștere a modelului Sportage demonstrează gama largă a abilităților de care dispune aceasă mașină și forța atracției sale față de cumpărători pe piețele din întreaga lume”,  spus Ho Sung Song, vice-președinte executiv al Diviziei Globale de Operațiuni Kia. „Începând din 1993, Sportage a devenit o mașină de referință în segmentul SUV-urilor compacte, iar succesul său a condus la crearea unei game variate și extinse a SUV-urilor și crossovere-lor dezvoltate de Kia - alte modele noi urmând să fie lansate în viitor.”

În 2016 și 2017, Sportage a depășit vânzările modelului de segment B Rio, fiind cel mai bine vândut model la nivel global al brandului. Vânzările mari ale modelului Sportage în ianuarie și februarie 2018 - 36,632 și respectiv 32,930 unități - au constituit un reper al producției modelului.

Sportage și-a făcut pentru prima dată apariția la Salonul Auto de la Tokyo, în 1991, introducând consumatorilor, pentru prima dată, conceptul de ‘SUV Urban’ - ce lansa ideea unui SUV compact, practic, potrivit pentru utilizare în diverse medii. Această primă generație a modelului Sportage a fost un succes instant, înregistrând peste 500,000 de unități vândute de-a lungul ciclului său total de producție.



A doua generație Sportage a totalizat 1,223,776 unități vândute la nivel global după șapte ani de producție.



Cea de a treia generație a modelului a depășit pragul de un milion de unități vândute în doar patru ani, contribuind la atingerea unui volum cumulat de două milioane de unități vândute în cei șase ani de producție.



A patra generație Sportage, cea curentă, dispune de un design îndrăzneț, oferind în același timp și de o mulțime de tehnologii pentru confort și siguranță. Gama de motoare și transmisii oferă o eficiență ridicată și performanțe îmbunătățite, adresându-se unei game largi de nevoi ale clienților.



Kia Sportage a fost recunoscut pentru designul său, fiind onorat cu premiile ‘iF Design’ și ‘red dot’ atât pentru generația a treia cât și pentru cea de a patra sa generație. Mai mult decât atât, Kia Sportage a atins cel mai înalt nivel de siguranță în 2017, conform Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) din SUA.

Modelul Sportage al celei de a patra generație cu numărul 1 milion a fost vândut în Ianuarie, la doar 29 de luni de la începerea comercializării sale.

 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.