Mergi la continut
VALBERTO SERVICE

Kia înregistrează o creștere de 5% ce conduce la un record de vânzări în Europa, în prima jumătate a anului 2018


- În prima jumătate a anului 2018 au fost vândute 264,010 unități în Europa, un nou record
- Kia surclasează creșterea pieței europene și rămâne la o cotă de piață de 3.0%
- Creșterea vânzărilor automobilelor electrice Kia a fost de 46% față de anul anterior
- A doua generație a modelului cee’d s-a vândut puternic în ultimele luni dinaintea înlocuirii sale
- Sportage rămâne cel mai bine vândut model al brandului Kia în Europa

Kia Motors a înregistrat cele mai bune vânzări ale sale în Europa în primele șase luni ale anului, cu 264,010 unități* vândute în perioada ianuarie-iunie 2018. Această creștere de 5% este peste creșterea de 2.8% a vânzărilor automobilelor noi pentru întreaga piață europeană. Kia își păstrează cota de piață de 3.0% în Europa în prima jumătate a anului 2018, reprezentând cea mai mare cotă de piață înregistrată vreodată de brandul coreean.



Performanțele companiei au fost susținute în ultimele luni de lansarea noilor modele și a sistemelor de propulsie avansate, electrificate. Mai exact, vânzările automobilelor Kia cu sisteme de propulsie avansate - cuprinzând vehicule hibride, plug-in hibride și electrice - a crescut cu 46% față de anul anterior. În primele șase luni ale anului 2018 au fost vândute 27,507 vehicule electrice, reprezentând mai mult de 10% din toate vânzările Kia înregistrate în acest an.

Kia intenționează să lanseze 16 modele cu sisteme de propulsie noi până în 2025, incluzând cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule electrice și - în 2020 - un nou vehicul electric cu tehnologie Fuel Cell. Compania a anunțat recent lansarea noului sistem de propulsie diesel mild-hybrid 48V  ‘EcoDynamics+’, care este introdus în această vară pe modelul îmbunătățit Kia Sportage, urmând ca ulterior să fie introduse și pe alte modele.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, a declarat: „Acesta este un alt an în care Kia și-a doborât recordul înregistrat în prima jumătate a anului, prin vânzarea a peste un sfert de milion de vehicule pentru a doua oară. Noile generații ale sistemelor de propulsie au un rol cheie la succesul vânzărilor noastre, la fel ca și noile modele precum Niro, Stonic și Stinger. Vânzările puternice ale altor modele ale gamei Kia înseamnă că ne păstrăm obiectivul de a atinge cifra de 500,000 de unități vândute în Europa în acest an.”

Creșterea vânzărilor automobilelor electrice
Vânzările automobilelor Kia cu sisteme de propulsie avansate a crescut de la 18,803 unități în prima jumătate a anului 2017 la 27,507 în 2018. Crossover-ul hibrid Niro rămâne cel mai bine vândut model electric al Kia, cu 22,053 unități vândute în acest an (17,034 unități Niro hibrid și 5,019 modele Niro Plug-in-Hibrid). Modelul complet electric Soul EV se bucură de cea mai bună perioadă a vânzărilor sale, înregistrând 3,218 unități vândute în Europa - reprezentând o creștere de 42% față de anul anterior. Soul EV adună acum mai mult de 53% din toate vânzările modelului Soul în Europa. Versiunea Plug-in-Hibrid a modelului Optima a înregistrat a patra creștere an de an a vânzărilor sale, atingând 2,236 unități vândute după introducerea noii versiuni Sportswagon.



Vânzări puternice pentru atât pentru modelele noi cât și pentru modelele existente
Construit în Europa, Sportage rămâne cel mai bine vândut model Kia în acest an, cu 67,870 unități vândute. Kia a anunțat recent o serie de îmbunătățiri ale modelului Sportage, atât în ceea ce privește designul exterior cât și cel interior, dar și o gamă nouă de sisteme de propulsie, incluzând noul sistem diesel mild-hybrid 48V EcoDynamics+.

A doua generație a familiei cee’d (hatchback-ul cee’d în cinci uși, cee’d Sportswagon și modelul pro_cee’d în trei uși) a depășit vânzările modelului Picanto în ultima sa lună de vânzări, reluându-și poziția secundă de cel mai bine vândut automobil al gamei Kia, cu 39,354 unități vândute în Europa. Noul Kia Ceed a fost lansat în producție în Slovacia, cu versiunile hatchback în cinci uși și Ceed Sportswagon aflate deja în curs de vânzare în multe țări din Europa.

Vânzările modelului pentru oraș Kia Picanto au crescut cu 6% față de anul anterior, la 36,985 unități. Între timp, crossover-ul compact Stonic, lansat la începutul anului, a devenit deja al patrulea cel mai bine vândut model Kia în Europa, cu 30,779 unități vândute în primele șase luni. Topul cinci al celor mai bine vândute modele Kia, este încheiat de hatchback-ul Kia Rio, care a adunat 23,562 vânzări în acest an.

Puternicul sedan sport fastback Stinger a contribuit de asemenea la creșterea Kia, cu mai mult de 2,000 de unități livrate clienților europeni până acum în acest an.

Notă
*Sursa: Țările ACEA, EU și EFTA


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.